1. Добірка про досвід завода виробника дуже цікава. Мені дуже сподобалось! П'ять балів за домашнє завдання. Але вона не має жодного сенсу. Спитаєш чому? Тому що дістати рідний коллектор під інжектор майже не можливо... І якщо ти, або ні хтось на форумі має такий коллектор то я йому заздрю! Тому й ліплять наші поважні пани форумчани всяка разна, хто на що гаразд.
Я думав ти мені покажеш щось таке;
http://moskvich-club.na.by/stories/inde ... t=injector
http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/read.php?6,11252
ну і т. д. по темі "Установка инжектора на 412 двигатель."
2. Майже всі коллектори мають той чи інший "дефект". То відстань між повітряними каналами складає 103 мм, як у Фордовського. То система кріплення не підходить, то щось інше... Об'єднує їх одне - майже всі вони ставляються через перехідну плиту. А тепер увага ( стежте за рукою



P.S. Я думав ти запропонуєш, як один з найактивніших членів форуму, вибрати один впускний колектор і на нього орієнтуватись. Натомість отримав хвилю понту, зарозумілості, зверхності... Завчасно прошу пробачення за тон моєї відповіді!
Вважаю таку форму спілкування деструктивною.
ZEV$ я читав статю у журналі "За рулем" де змальовуеться ця голова. Там кут сходження клапанів відносно осі циліндра складає 30 град. Якщо так розмістити 4 клапани на циліндр об'єм камери згоряння буде завеликий, а ступінь стискання замала.