Тюнинг ГБЦ УЗАМ 412

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 7 лет 11 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#21 Дід Панас » 22.02.2010, 02:05

Saylir я просто не знаю як тобі відповісти!!!
1. Добірка про досвід завода виробника дуже цікава. Мені дуже сподобалось! П'ять балів за домашнє завдання. Але вона не має жодного сенсу. Спитаєш чому? Тому що дістати рідний коллектор під інжектор майже не можливо... І якщо ти, або ні хтось на форумі має такий коллектор то я йому заздрю! Тому й ліплять наші поважні пани форумчани всяка разна, хто на що гаразд.
Я думав ти мені покажеш щось таке;
http://moskvich-club.na.by/stories/inde ... t=injector
http://moskvich-bg.org/phorum-5.2.6a/read.php?6,11252
ну і т. д. по темі "Установка инжектора на 412 двигатель."
2. Майже всі коллектори мають той чи інший "дефект". То відстань між повітряними каналами складає 103 мм, як у Фордовського. То система кріплення не підходить, то щось інше... Об'єднує їх одне - майже всі вони ставляються через перехідну плиту. А тепер увага ( стежте за рукою :D :D :D ) Я ЗАПЛАНУВАВ ВІДЛИТИ ГОЛОВУ З ТАКОЮ ПЛИТОЮ. Або площадкою яка б нагадувала таку плиту. Якщо це не зрозуміло то я не знаю як вжеж... Повернимось до цієї теми пізніше.

P.S. Я думав ти запропонуєш, як один з найактивніших членів форуму, вибрати один впускний колектор і на нього орієнтуватись. Натомість отримав хвилю понту, зарозумілості, зверхності... Завчасно прошу пробачення за тон моєї відповіді!
Вважаю таку форму спілкування деструктивною.

ZEV$ я читав статю у журналі "За рулем" де змальовуеться ця голова. Там кут сходження клапанів відносно осі циліндра складає 30 град. Якщо так розмістити 4 клапани на циліндр об'єм камери згоряння буде завеликий, а ступінь стискання замала.
Отака діточки Х...НЯ!!!

Geka M
Доктор
Аватара
Geka M
Доктор
Возраст: 36
Репутация: -7
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 32
Автомобиль: МЗМА 402 1956 г.в. Nissan Teana 250 XV V6 2.5.
Откуда: г. Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#22 Geka » 22.02.2010, 09:14

Дід Панас писал(а):Я думав ти запропонуєш, як один з найактивніших членів форуму, вибрати один впускний колектор і на нього орієнтуватись.

Большинство из нас уже выбрали и это коллектор с Ford_а:

Изображение

Изображение
Счастье - это когда тебе завидуют, а нагадить не могут!

МЗМА 402: УЗАМ 1.5, БСЗ, "SOLEX" 21081, ГУР, эл. люк, диски R18, LSD, 5 ст. КПП ВАЗ, ГП 3.8. диск. торм. "по кругу", и много др.

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 7 лет 11 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#23 Дід Панас » 23.02.2010, 13:12

От...
Чи всім подобається цей варіант?
Доречі чому ніхто висловлює свою думку на рахунок форми КЗ? (завтра вийде строк обговорення)
Отака діточки Х...НЯ!!!

Geka M
Доктор
Аватара
Geka M
Доктор
Возраст: 36
Репутация: -7
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 32
Автомобиль: МЗМА 402 1956 г.в. Nissan Teana 250 XV V6 2.5.
Откуда: г. Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#24 Geka » 23.02.2010, 13:23

Дід Панас писал(а):Доречі чому ніхто висловлює свою думку на рахунок форми КЗ? (завтра вийде строк обговорення)

Я уже писал, но повторюсь, цена выйдет такая, что мало кто из присутствующих (точнее единицы) на форуме сможет ее купить, поэтому и такое обсуждение.
Счастье - это когда тебе завидуют, а нагадить не могут!

МЗМА 402: УЗАМ 1.5, БСЗ, "SOLEX" 21081, ГУР, эл. люк, диски R18, LSD, 5 ст. КПП ВАЗ, ГП 3.8. диск. торм. "по кругу", и много др.

Saylir
Стокер ))))
Аватара
Saylir
Стокер ))))
Возраст: 31
Репутация: 0
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 24
Автомобиль: 402
Откуда: Харьков, Журавлевка

Re: Тюнинг ГБЦ

#25 Saylir » 23.02.2010, 13:55

"Скоростные автомобили" С. Глазунов изд. ДОСААФ-москва 1964г стр. 107 очень хорошо написано о преимуществах разл. к.с. если нигде в эл. варианте не найду постараюсь сканировать

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 7 лет 11 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#26 Дід Панас » 25.02.2010, 02:10

Якщо чесно я не знаю як ще умістити чотири клапани у циліндрі, щоб це ще й було технологічно в обробці. Мене з представленних КЗ хвилює одне... щоб зірочки приводу ГРМ не зчіпались. 4,5 мм якось стремнувато у КЗ 17/17. Тому перспективніше, з моєї точки зору, КЗ 17/19 (береженого й Бог береже)

По поводу подальших робіт.
Нагадаю що я збирався відлити голову по виплавним моделям. Розповім у двух слова про сутність цієї технологіі. Спочатку робиться парафінова (воскова...) точна копія деталі (модель). До моделі припаюються ливарна система (повітровідводи, ливарна воронка, стояк, шлакосбірник). Далі модель заливається у формовочний розчин (у моєму випадку гіпс). Після застивання гіпсової форми парафінова модель виплавляеться, лишаючи пустоти у формі необхідної нам деталі. Форма сушиться, а перед заливкою гріється... Ну й кінцевий етап заливка металом. Докладніше про цю технологію можна прочитати у спец-літературі, чи на сайтах.
Проблема у виготовленні моделі "голови" полягає у її багатосигментності і їх взаємній переплетиності. Нагадує слоєний періг...
Кожен сигмент моделі відокремлений від загального массиву за своїм функціональним призначенням і можливості найпростішого відтворення. Я виділив наступні етапи створення моделі;
1. Створення стержнів КЗ, приточного повіропроводу й вихлопного з послідуючою збіркою цих деталей. Матеріал гіпс.
2. Створення стержня водної рубашки. Матеріал гіпс. Як самі розумієте водна рубашка огортає КЗ й канали відпрацьованних газів, й каналу свіжого повітря. Тому деталі попереднього етапу невідємно входять у сбірний стержень водної рубашки.
3. Створення наружнього контуру головки блоку циліндрів. Матеріал парафін. З парафінової моделі назовні повинні виступати стержня повітропроводів та відпрацьованних газів, КЗ, елементи водяної рубашки головки блока. Сама модель наружного контуру складається з двух частин верхньої і нижньої.
Це коротенький план робіт, детальніше по ходу. Само собою всі етапи будуть ідти параллельно і розбиті вони для простоти сприйняття. :D

Ну почали. Пам'ятаєте я розрізав 412-ту головку блоку. Тепер я вирізав з нижньої половини "стару" КЗ й частини каналів відпрацьованних газів та свіжого повітря. Виліпив заготовки стержнів КЗ й каналів...
http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2254950
http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2254951
Завдяки тому що канали ВГ "старої" голови зміщені й мої канали ВГ вийшли такі кострубаті. Прийдеться зміщувати до осі КЗ після чого будуть мати вигляд приточного каналу.

Строк обговорення данного етапу два тижні. Уважно слухаю ваші поради...післячого я прийму рішення. :D
Строки встановлюються для систиматизації. У зворотньому випадку процесс затягнеться на невизначений час. Що, погодьтеся, неприпустимо.
Отака діточки Х...НЯ!!!

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 7 лет 11 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#27 Дід Панас » 26.03.2010, 02:17

Дещо забарився з роботами!
Я вже розповідав що зрізав нижню частину стандартної головки. Її потрібно буде відтворити у новій, окрім старих КС які я вирізав. (див фото). Надалі зрізана лінійка старих КС мені знадобиться.
Нві КС я вирішив робити з'ємними, у вигляді стрижнів. Доречі така схема дасть можливість легко перейти на КС під 88 мм, розрахунки показують що це можливо при запропонованій схемі розміщення клапанів. Щоб позиціонувати стрижні КС та заготовку моделі корпуса голови я виготовив з плексиглазу таку собі планшайбу. На якій випиляно зовнішній контур площини примикання КС та отвори під водну сорочку майбутьньої КС.
http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2330763
http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2342246
Отака діточки Х...НЯ!!!

chaika
Аватара
chaika
Возраст: 41
Репутация: 0
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 0
Автомобиль: Арахисово-коричневый
Откуда: г.Ахтырка Сумской обл. 100 км от Харькова.

Re: Тюнинг ГБЦ

#28 chaika » 26.03.2010, 21:25

Вперше про таке чую. Десь так вже робили? Чи буде все достатньо герметично?
Нк давай Діду, жгі, як кажуть. А то я вже думав що ти десь пропав.

B@rs
B@rs

Re: Тюнинг ГБЦ

#29 B@rs » 16.05.2010, 11:51

Вопрос ... я так пробежался по тексту.. и понял что вы хотите 16-ти клапанную головку.. а как вы решили с валом?!? он будет один!?!?
мне кажется ели поло на новую изготовку головки то лучше делать под два вала...
1 - отвечает многим параметрам..
2 - эта конструкция зарекомендовала себя на авторалли советских машин!!!
КС какие по диаметру планируете?! .... если будет вариан на 92.. думаю я может буду брать!... но как бычно все зависит от цены!!

Geka M
Доктор
Аватара
Geka M
Доктор
Возраст: 36
Репутация: -7
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 32
Автомобиль: МЗМА 402 1956 г.в. Nissan Teana 250 XV V6 2.5.
Откуда: г. Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#30 Geka » 17.05.2010, 07:04

Последнее сообщение от "массовика затейника" 26 Марта, и последнее посещение тогда же. Скорее всего все это останется в мечтах :?
Счастье - это когда тебе завидуют, а нагадить не могут!

МЗМА 402: УЗАМ 1.5, БСЗ, "SOLEX" 21081, ГУР, эл. люк, диски R18, LSD, 5 ст. КПП ВАЗ, ГП 3.8. диск. торм. "по кругу", и много др.

alexandukr
alexandukr
Возраст: 29
Репутация: 0
С нами: 8 лет 5 месяцев
Возраст: 21
Автомобиль: фан 407
Откуда: Журавлевка

Re: Тюнинг ГБЦ

#31 alexandukr » 17.05.2010, 07:47

С творческим процессом нельзя спешить

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 7 лет 11 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#32 Дід Панас » 18.07.2010, 19:45

Пробачте за тривалу відсутність!
Субєктивні обставини, нема часу... навіть і зараз!
Ось "зліпив" модель камери згоряння. Виставляю на загальний розсуд, осуд, побажання;
http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2646144
http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2646139
Нижній край моделі має форму нашої КЗ. У нижній опоці будуть аналогічні посадочні отвори.Далі з моделі зроблю матрицю, й можна штампувати. Доречі таку ж саму можна зробити й на 88 мм циліндр.
Нижню опоку надіюсь зробити на наступні вихідні.
Отака діточки Х...НЯ!!!

dikij
Автор темы, Рулевой
Аватара
dikij
Автор темы, Рулевой
Возраст: 47
Репутация: 4
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 45
Автомобиль: Москвич-412 ИЭ-028(ИЖ)
Откуда: г.Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#33 dikij » 19.07.2010, 08:05

Так что, Діду, все-таки будет 16 клапанов? А Может сделать 12 (как у мазд) ? Один выпускной клапан оставить как есть(токо увеличить диаметр до 40), два впускных с раздвояющимся коромыслом . Оставить стандартный РВ + оси + вып.клапана и коромысла + цепь с натаяжителем?
Краще Москвича автівки немає: він як стара бабусина праска – кинь в нього жменьку вугілля, роздмухай жар і ретельно випрасуй свої шкарпетки!

dikij
Автор темы, Рулевой
Аватара
dikij
Автор темы, Рулевой
Возраст: 47
Репутация: 4
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 45
Автомобиль: Москвич-412 ИЭ-028(ИЖ)
Откуда: г.Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#34 dikij » 30.07.2010, 08:21

вот ГБЦ от Сивика 1,5 л / 12 клапаноф.
Правда, похоже на нашу?
Краще Москвича автівки немає: він як стара бабусина праска – кинь в нього жменьку вугілля, роздмухай жар і ретельно випрасуй свої шкарпетки!

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 7 лет 11 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#35 Дід Панас » 24.08.2010, 14:50

dikij це звичайно можливо, як плюс використання стандартного РВ... але й у цему разі нам необхідно буде робити нову форму, а хочеться взяти з голови по максиуму!
Заради хохми виставляю цю фотку; :? 8-)
http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2734263
P.S. Важко працювати з великими об'ємами гіпсу.
Отака діточки Х...НЯ!!!

halkroman M
Аватара
halkroman M
Возраст: 36
Репутация: 0
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 0
Автомобиль: Geely MK-2 2011р.
Откуда: Харьков-Восточный
ICQ

Re: Тюнинг ГБЦ

#36 halkroman » 24.08.2010, 17:47

Зачем изобретать велосипед. Есть 16 клапаная голова от мерса, которая становится на наш движок. Вроде как сейчас вместе с инжекторным коллектором ее можно купить за 150$. Что за голова, с какого мерса скажу точнее позже, когда увижу ее в живую. Из дороботак насколько я знаю нужно будет удлинять цепь и химичить с передней крышкой.
Изображение

Geka M
Доктор
Аватара
Geka M
Доктор
Возраст: 36
Репутация: -7
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 32
Автомобиль: МЗМА 402 1956 г.в. Nissan Teana 250 XV V6 2.5.
Откуда: г. Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#37 Geka » 24.08.2010, 18:13

halkroman писал(а):Зачем изобретать велосипед. Есть 16 клапаная голова от мерса, которая становится на наш движок. Вроде как сейчас вместе с инжекторным коллектором ее можно купить за 150$. Что за голова, с какого мерса скажу точнее позже, когда увижу ее в живую. Из дороботак насколько я знаю нужно будет удлинять цепь и химичить с передней крышкой.

Очень интересно :? и цена вроде приемлемая.
Счастье - это когда тебе завидуют, а нагадить не могут!

МЗМА 402: УЗАМ 1.5, БСЗ, "SOLEX" 21081, ГУР, эл. люк, диски R18, LSD, 5 ст. КПП ВАЗ, ГП 3.8. диск. торм. "по кругу", и много др.

Night_Prince
Аватара
Night_Prince
Возраст: 27
Репутация: 0
С нами: 7 лет 11 месяцев
Возраст: 10
Автомобиль: Ваз 2101,Газ 24.
Откуда: г.Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#38 Night_Prince » 05.09.2010, 13:22

Это что плучается?16 клапаный москвич?))А можно подробней про голову эту?
Вся жизнь один большой прикол,где дураки смеються над делами дураков...(с)

2140_nsk
2140_nsk
Репутация: 0
С нами: 7 лет 2 месяца
Возраст: 25
Автомобиль: 2141 2.0

Re: Тюнинг ГБЦ

#39 2140_nsk » 27.11.2010, 16:39

Дід Панас
а куда он пропал ? что случилось что с проектом..

Keeper
Аватара
Keeper
Возраст: 37
Репутация: 0
С нами: 8 лет 10 месяцев
Возраст: 34
Автомобиль: Иж-21251
Откуда: Салтовка
ICQ

Re: Тюнинг ГБЦ

#40 Keeper » 28.11.2010, 19:55

он ищет, не мешайте 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-)
плакала береза плакала осина, только конопля ржала как скотина.
Изображение


Вернуться в «Технический тюнинг»

Кто сейчас на форуме (по активности за 5 минут)

Сейчас этот раздел просматривают: 2 гостя