Тюнинг ГБЦ УЗАМ 412

dikij
Автор темы, Рулевой
Аватара
dikij
Автор темы, Рулевой
Возраст: 48
Репутация: 4
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 45
Автомобиль: Москвич-412 ИЭ-028(ИЖ)
Откуда: г.Харьков

#1 dikij » 04.12.2009, 11:44

Толковая ссылка
http://www.svr-m.ru/head.html
Краще Москвича автівки немає: він як стара бабусина праска – кинь в нього жменьку вугілля, роздмухай жар і ретельно випрасуй свої шкарпетки!

serg
Аватара
serg
Возраст: 46
Репутация: 0
С нами: 8 лет 11 месяцев
Возраст: 40
Автомобиль: М-401, М-407, 2125
Откуда: Харьков салтовка

Re: Тюнинг ГБЦ

#2 serg » 15.12.2009, 00:40

Да здравствуют диваны на колесах! Долой евротабуреткомыльницы!

chaika
Аватара
chaika
Возраст: 41
Репутация: 2
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 0
Автомобиль: Арахисово-коричневый
Откуда: г.Ахтырка Сумской обл. 100 км от Харькова.

Re: Тюнинг ГБЦ

#3 chaika » 15.12.2009, 07:28

Бывает,и насколько ходют слухи его даже можно купить. Но помойму дальше отливки пока не ушли.

Geka M
Доктор
Аватара
Geka M
Доктор
Возраст: 36
Репутация: -8
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 32
Автомобиль: МЗМА 402 1956 г.в. Nissan Teana 250 XV V6 2.5.
Откуда: г. Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#4 Geka » 15.12.2009, 15:04

Да ее продавали года 1,5-2 назад на ТКМ, цену не помню, но ооочень дорого. И под нее надо изготавливать распредвал, подбирать клапана и т.п. Отлито их было 3-или 4 шт., для спортивной команды, но как всегда, закончить начатое не хватило денег, вот и продавали.
Счастье - это когда тебе завидуют, а нагадить не могут!

МЗМА 402: УЗАМ 1.5, БСЗ, "SOLEX" 21081, ГУР, эл. люк, диски R18, LSD, 5 ст. КПП ВАЗ, ГП 3.8. диск. торм. "по кругу", и много др.

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 8 лет 5 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#5 Дід Панас » 03.02.2010, 04:27

А як на рахунок того щоб самім зробіти ГБЦ в чотири клапани на циліндр?
Я вважаю що така ціль досяжна!

І так технічні умови для створення:
1. Нова ГБЦ повинна мати два розподільчі вали, чотири клапани на цилідр (16 на двигун).
2. Нова ГБЦ повинна чітко комплектуватись з існуючими елементами стандартного 412-го двигуна (блок циліндрів, впускний і випускний коллектора, випуск під термостат...).
3. Всі елементи нової ГБЦ повинні бути широко розповсюджені (такі як клапан, сідло...). Стандартні з М412 не розглядаються.
4. Розподільчий вал необхідно буде зробити составним (розрізним). Бо стандартного суцільного у нас нема й головне не буде.
5. Камера згоряння повинна формуватись під максимально допустимий й найпоширенніший поршень на теренах СНГ...
6. Далі буде....
Дозвольте поки на технічних умовах закінчити.

Коментарі до ТУ та вибір складових елементів та параметрів для нової ГБЦ:
1. Чотири клапани на циліндр, а не п'ять, найбільш технологічна схема для виготовлення... Всі згодні!
2. В разі виконання другої умови ТУ кожен власник стандартонго двигуна М412 з легкістю зможе встановити таку "Голову" на свій двигун осбливо не напружуючись.
3. Погодьтеся що на теренах СНГ найпоширеннішими, як це не парадоксально, є запчастини для авто-класичного ТАЗа. Тобто клапани, сідла, втулки клапанів... будуть з ТАЗика.
4. Думка виготовити розрізний розподільчий вал прийшла не тільки мені...
5. Коричше кажучи я КС буду формувати під волго-поршень ( діаметр 92 мм). Тому що я так вирішив. Якщо це вийде попробую зробити в другу серію під якийсь другий...
6. Матеріал для виготовлення нової головки блоку циліндрів алюміньовий сплав.

Усаджуйтесь діточки зручніше слухайте та дивіться. Це була присказка а казочка тільки от тепер!
Отака діточки Х...НЯ!!!

Geka M
Доктор
Аватара
Geka M
Доктор
Возраст: 36
Репутация: -8
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 32
Автомобиль: МЗМА 402 1956 г.в. Nissan Teana 250 XV V6 2.5.
Откуда: г. Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#6 Geka » 03.02.2010, 08:51

Отлить новую можно (http://www.tvset.com.ua/foundry.php). Но во сколько это обойдется? Смогут ли владельцы УЗАМ 412 купить себе эту головку (не продавая машину и квартиру). Скорее всего это будет эксклюзивная деталь, которую себе смогут позволить люди (спортивные команды) у которых есть оооочень богатые спонсоры.
Счастье - это когда тебе завидуют, а нагадить не могут!

МЗМА 402: УЗАМ 1.5, БСЗ, "SOLEX" 21081, ГУР, эл. люк, диски R18, LSD, 5 ст. КПП ВАЗ, ГП 3.8. диск. торм. "по кругу", и много др.

Saylir
Стокер ))))
Аватара
Saylir
Стокер ))))
Возраст: 32
Репутация: 0
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 24
Автомобиль: 402
Откуда: Харьков, Журавлевка

Re: Тюнинг ГБЦ

#7 Saylir » 03.02.2010, 17:30

Дід Панас
дешевле, выгодней разумней и т.д. надуть мотор чем с нуля делать голову и приход будет все равно от наддува больше

Spyder
Аватара
Spyder
Возраст: 37
Репутация: 0
С нами: 9 лет 2 месяца
Возраст: 30
Автомобиль: ИЖ 412 2,0L
Ford Transit 2.5TD Bosch короткий, низкий,синий
Ford Transit 2.0T 100Т330 Белый
Откуда: державинская
ICQ

Re: Тюнинг ГБЦ

#8 Spyder » 03.02.2010, 19:10

Saylir
аесли надуть и поставить такую голову??? :? :shock:
Опыт-это когда на смену вопросам:"Что? Где? Как? Почему?" приходит единственный вопрос:"нахрена?".

Saylir
Стокер ))))
Аватара
Saylir
Стокер ))))
Возраст: 32
Репутация: 0
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 24
Автомобиль: 402
Откуда: Харьков, Журавлевка

Re: Тюнинг ГБЦ

#9 Saylir » 03.02.2010, 19:15

Spyder
смысл головы в лучшем наполнении, что и делает наддув, если мало поднимай давления наддува пока не развалится

chaika
Аватара
chaika
Возраст: 41
Репутация: 2
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 0
Автомобиль: Арахисово-коричневый
Откуда: г.Ахтырка Сумской обл. 100 км от Харькова.

Re: Тюнинг ГБЦ

#10 chaika » 03.02.2010, 22:06

Діду Панасе,
Вважаю що РВ таки можна використати і москвичівський, а на два клапани одночасно давити через якісь важелі, чи рокери.

Камеру згорання робити плоскою, може трохи втопленою в саму головку, а може і взагалі не втопленою. Це буде дещо простіше і, мабуть, дешевше у виготовленні. А що ж зробити, запитаєте, щоб клапани не діставали до поршня? Та просто можна використати недохід якогось низького поршня на стандартному колінвалу, ну наприклад використовуючи на стандартнолу коліні поршень 85мм від 1,8л_мотора маємо недохід 5мм. Трішки втоплюємо сідла клапана в головку, трішки робимо в поршні заглибини - і так клапани не будуть торкатись поршнів. Звичайно треба ретельно прорахувати все, в т.ч. і ступінь зтинення, але ж зрозуміло і так що така робота буде не простою і без розрахунків не обійдеться.
Ну і в такому випадку не зовсім буде вона відповідати 2.
Нова ГБЦ повинна чітко комплектуватись з існуючими елементами стандартного 412-го двигуна (блок циліндрів, впускний і випускний коллектора, випуск під термостат...).

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 8 лет 5 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#11 Дід Панас » 07.02.2010, 02:48

У скільки накидали!?!?
Я до виготовлення головки блока відношусь як до хоббі. Вийде так вийде, ні так ні.
На рахунок ціни у мене контр-питання, а скільки коштує голова з 406_го?
chaika вірно підмітив самими основними й точними роботами у голові є камера згоряння й підгонка під нього розподільчого валу.
Прообразом нашої голови я бачу, як симбіонт, 406 й Бехівську (десь фоти валялись). Я прорахував декілька варіантів форми КЗ. Створив у Автогаді 3д моделі. Пізніше викладу розрахунки й креслення.
Geka Модель та оснастку я планую робити під виплавну модель... Якщо вийде спрощу до лиття у землю.
На рахунок "надувательства" :D є окрема тема... І до того ж одне інше не виключає!

А тепер по роботам.
Першим кроком я "дістав" стандартну головку з М412 (Дякую за це друзям)
Від неї я відрізав частину що примикає до блка циліндрів. Висота цієї частини склала 38мм.
Фоти викладу пізніше. (об'єктивні причини)

http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2205397
http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2205395
http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2205394
Последний раз редактировалось Дід Панас 10.02.2010, 04:59, всего редактировалось 2 раза.
Отака діточки Х...НЯ!!!

Geka M
Доктор
Аватара
Geka M
Доктор
Возраст: 36
Репутация: -8
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 32
Автомобиль: МЗМА 402 1956 г.в. Nissan Teana 250 XV V6 2.5.
Откуда: г. Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#12 Geka » 07.02.2010, 09:34

а скільки коштує голова з 406_го?

т.к. писалось в сравнении к стандартной 412 голове, давайте сравнивать цену с ней.
Счастье - это когда тебе завидуют, а нагадить не могут!

МЗМА 402: УЗАМ 1.5, БСЗ, "SOLEX" 21081, ГУР, эл. люк, диски R18, LSD, 5 ст. КПП ВАЗ, ГП 3.8. диск. торм. "по кругу", и много др.

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 8 лет 5 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#13 Дід Панас » 10.02.2010, 06:15

1. Я питання про ціну не піднімав! Нікого за карман нікуди не тяну!
2. Голову роблю для себе й парочці моїх друзів. Тому й такі універсальні запроси: щоб усім підійшло.
3. Режим виготовлення доволі повільний бо часу не хватає, та й відношусь я до виготовлення як до хоббі. Зобов'язань нема.
4. Geka порівнювати можна різні речі... горбатий ЗАЗ та Мерс, оба лупаті. "Так навіщо платити більше." 8-)
5. Я пишу про нову ГБЦ у розділі Технічний тюнінг, підрозділ тюнінг ГБЦ! Мабуть я помилився місцем.!? Можу писати у розділі моє авто.
6. Я теж думаю що турбонаддув кращій варіант а ніж голова. Але де хто може робити атмосферники, й це теж цікава гілка розвитку ДВС. Повторююсь одне інше не виключає.

З депрессивними питаннями покінчили тепер до діла.
При віборі форми камери згоряння було перебрано декілька варіантав (нагадую про схожість з Бехівською). Виконано декілька матриць:
1. Кут розвалу клапанів відносно осі циліндра й відповідно формообразуючих площин у 30 градусів. По журнаьній статті За рублем. Результат - провал. Об'єм камери згоряння вийшов дуже великий, ступінь стискання дуже мала. Не знаю треба викладати фото.
2. Кут розвалу зменшино вдвічи (15 град). Ступінь стискання задовольнила. Але виникли проблеми з газорозподільчим механізмом. Зірочки розподільчих валів перетинались у просторі.
3. Кут збільшено до 17 град. Лінія перетину формобразуючих площин зміщена на 3 мм вадносно осі. Ступінь стискання можна підвищити аж до 12 послідовно зрізаючи голову по площині контакту з блоком. Зрізати можна до 4 мм. Всі викладки теоритичні бо можливі корекції ступіню стискання через кармани у поршні під клапана та величину недольоту поршня до голови.
4. Підвид попередньої кути різні; впускні 17, випускні 19. Це зроблно для симетрії сходження площин.

Зараз проробляю два останні варіанти (креслення викладу пізніше, проблеми)
Отака діточки Х...НЯ!!!

Saylir
Стокер ))))
Аватара
Saylir
Стокер ))))
Возраст: 32
Репутация: 0
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 24
Автомобиль: 402
Откуда: Харьков, Журавлевка

Re: Тюнинг ГБЦ

#14 Saylir » 10.02.2010, 13:19

Дід Панас
а зачем тогда оставлять стандартные коллектора? особенно впуск? где будет стоять свеча?
и может создашь гараж если уже дело дошло до самодельной головы то все остальное в автомобиле наверно должно быть интересным для простых пользователей
Р.С. укажи пожалуйста возраст

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 8 лет 5 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#15 Дід Панас » 16.02.2010, 07:59

Я не стар!
- Я супер стар! :D
Є люди що мутять коллектора з інших авто під інжектор на нашу голову. Вони зробили перехідники, перехідні плити, доречі велечезна робота. Замічу що це найактивніша частина форуму. До тогож нема єдності у виборі системи вприску палива. Нема стандартного коллектору на який можна орієнтуватись. Якщо такий є, й усі разом проголосують за таке... то я лише за! З мого боку було заплановано збільшення розмірів бобишок впускних патрубків (та й випускних) з метою дати простір підгонці голови до широкого спектру зміщень, заміщень коллекторів.
Знову забіг наперед!?!
Підсумую пройдене. Обіцяв викласти фото;
1. КЗ з бумера, мрія. http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2223363
2. Комплектуючі ГРМ ВАЗ. http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2223362
3. Проєкти форми КЗ.
3,1. Кут сходження клапанів 17 град http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2223360
3,2. Кут сходження клапанів 17-19 град http://media.meta.ua/imgview.php?fid=2223357
Креслення "сирі" але хто захоче зрозуміє. М'ясо наросте пізніше. Основне вибрати форму КЗ...
КЗ з кутом сходження 17 град дещо простіше робити. Голова дещо компактніше. Як недолік маленька відстань між зірочками РВ (на кресленнях виділено червоним), та трошки несиметричне пятно контакту голови з гільзою (та то таке)
КЗ 17-19 має більшу відстань між зірочками, й пятно контакту...

P.S. При двух розподільчих валах можно змістити ступінь перекриття клапанів, тим самим зміщуючи пік моменту до високих обертів чи малих, що вигідно при турбуванні двигуна.
Отака діточки Х...НЯ!!!

Saylir
Стокер ))))
Аватара
Saylir
Стокер ))))
Возраст: 32
Репутация: 0
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 24
Автомобиль: 402
Откуда: Харьков, Журавлевка

Re: Тюнинг ГБЦ

#16 Saylir » 16.02.2010, 11:11

Saylir писал(а): укажи пожалуйста возраст
в 100 лет это маразм и даже рассмотрению не подлежит. укажи возраст
Дід Панас писал(а):Нема стандартного коллектору на який можна орієнтуватись.
есть
Дід Панас писал(а):дати простір підгонці голови до широкого спектру зміщень, заміщень коллекторів.
непонятно

Дід Панас
Дід Панас
Репутация: 0
С нами: 8 лет 5 месяцев
Возраст: 33
Автомобиль: М 412

Re: Тюнинг ГБЦ

#17 Дід Панас » 19.02.2010, 03:27

Saylir
Ну й не дитячий лепет! Я взагалі не розумію як це впливає на справу. Якщо доведеш зворотнє!?!?

А тепер знову до справи!
1. Який саме коллектор мається наувазі? Бо слово "есть" просто нідочого. Шукай мол, його не може не бути. Є пропозиції- кажи конкретніше. В мене на руках тільки стандартний під карб.
2. Важко розповісти на пальцях про те чого ще нема. Пробачте за нечіткість в викладенні думок. Малося на увзі що повітропроводи ГБЦ матимуть збільшену товщіну стінок. Від цого й "пятак" контакту ГБЦ з коллектором буде більший від аналогічного у стандартній голові. Це дасть можливість, збільшуючи канал повітропровода, підігнати східні й близькі по розмірам коллктори. В той же час я усвідомлюю що такий девайс зробить ГБЦ дещо громізкішою.
3. Хотілося б почути яка камера згоряння на вашу думку краща. Чи досить 4.5мм між зірочками приводу ГРМ у КЗ 17град. Це основне питання?
Отака діточки Х...НЯ!!!

Saylir
Стокер ))))
Аватара
Saylir
Стокер ))))
Возраст: 32
Репутация: 0
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 24
Автомобиль: 402
Откуда: Харьков, Журавлевка

Re: Тюнинг ГБЦ

#18 Saylir » 19.02.2010, 17:38

Дід Панас писал(а):1. Який саме коллектор мається наувазі?
вот я не понимаю как создается головка без изучения уже созданного заводом?
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Дід Панас писал(а):В мене на руках тільки стандартний під карб.
под карб есть три вида коллекторов
Дід Панас писал(а): Це дасть можливість, збільшуючи канал повітропровода, підігнати східні й близькі по розмірам коллктори.
опять не понятно проделать такую огромную работу по созданию головы а потом сидеть и подгонять
Дід Панас писал(а):східні й близькі
коллектора

ZEV$ M
Флудер-Казначей
Аватара
ZEV$ M
Флудер-Казначей
Возраст: 27
Репутация: -1
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 25
Автомобиль: АЗЛК 2140 1985г.в.
Откуда: ХАИ 10

Re: Тюнинг ГБЦ

#19 ZEV$ » 20.02.2010, 22:36

а что скажете на счет такого???(в контакте нашел)
Изображение
подписано "Гоночная модификация двигателя «Москвич-412» с двумя распределительными валами. 1969 г."
МОСКВИЧ это СИЛА!!! МОСКВИЧ это КЛАСС!!! кто его не любит тот и ....... !!!!

Geka M
Доктор
Аватара
Geka M
Доктор
Возраст: 36
Репутация: -8
С нами: 9 лет 4 месяца
Возраст: 32
Автомобиль: МЗМА 402 1956 г.в. Nissan Teana 250 XV V6 2.5.
Откуда: г. Харьков

Re: Тюнинг ГБЦ

#20 Geka » 20.02.2010, 22:59

Такие головки были в продаже в России.
Счастье - это когда тебе завидуют, а нагадить не могут!

МЗМА 402: УЗАМ 1.5, БСЗ, "SOLEX" 21081, ГУР, эл. люк, диски R18, LSD, 5 ст. КПП ВАЗ, ГП 3.8. диск. торм. "по кругу", и много др.


Вернуться в «Технический тюнинг»

Кто сейчас на форуме (по активности за 5 минут)

Сейчас этот раздел просматривают: 2 гостя